Blogga under resan?


Det är flera stycken som frågat om jag/ vi kommer blogga under resan.
Ska ta upp detta med syster imorgon.

Först tänkte jag att kanske både jag och Lina kunde bloggat här på min blogg men sen efter lite funderande så insåg jag att jag nog inte vill det.
Jag vill kunna lämna ut våran bloggadress till alla så att alla som vill kan följa.
Däremot så vet jag inte om jag vill lämna ut min privata blogg till alla.

Så mitt förslag kommer nog bli att vi skaffar en tillfällig reseblogg på typ Min tur eller Resdagboken.
Eller en tillfällig på wordpress!
Jag meddelar självklart er den nya tillfällig adressen genom att skriva ut den här.
Jag hoppas också att vi ska kunna skriva en hel del, itne bara för er skull utan för våran med.
Kul att kunna blicka tillbaka =)



Så håll tummarna för att sis är med mig då, vill helst att båda ska blogga så man får med bådas upplevelse och aspekter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0