I-lands problem de luxe

I början så var jag helt överlycklig när jag såg hur alla mina plagg i garderoben satt säckigare och lösare på mig.
Jag är fortfarande glad för att den storleken är för stor
Men: Jag har inget att ha på mig.

Jag har exakt 1 par byxor som sitter bra och max 3 tröjor.
Och ännu mer förbannad blir jag på mig själv.
Jag köper nya kläder i samma storlek som jag gjorde för 18 kilo sen vilket innebär att de också är för stora.
Jag har inte fattat att jag gått ner, verkar det som.
Och sen är jag livrädd för att bi en sån som tränger på sig för små kläder för att man tror att man är ännu mindre än vad man är.
Men, för sotrt är banne mig inte heller snyggt!

Jag provade mina sommarkläder i Fredags och jag och J konstaterade att jag nog får hänga på nudiststranden hela Sommaren 2011.


Dessa byxorna trillade av mig när jag gick iväg..


Jepp, ni vet väl vad de säger. Hellre utfattig för att fått köpa ny garderob, än överviktig :P

Nu blir det jobba-jobba-jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0