Stolt som en tupp

Jag har haft en nästintill helt vegetarisk dag idag.
Och detta skedde dessutom utan större medvetenhet.
Det där "nästintill" beror på att jag säkerligen fått i mig något levande genom äckliga tillsatser från nermalda löss eller hud rester från ett slaktsvin :(

Frukosten- turkisk yoghurt med bär
Lunchen- köttfri pasta sallad (på lager 157:s café)
Middagen- skamligt god körsbärstomats paj

Den sistnämnda tog min oskuld ikväll.
Men den var enkel och smidig att göra så definitvt något ni borde testa.
Innehållet: tomater, rödlök, getost, vitlök och så "addade" jag lite paprika med
*MUMS*


Innan gräddning


Efter gräddning

På med några blad basilika och saken är biff veg ♥

Receptet hittar ni HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0