Jag är en lus på ett slödder

Ja riktigt dålig är jag.
Jag skäms.

Visserligen har jag haft fullt upp med ex-arbete men ändå.
Jag har knappt haft någon social kontakt alls de senaste veckorna om man bortser fran arbetet och J :/
Fram tills nu: I Måndags var jag o Eva på Lager157 och igår träffade jag min fina Emma R och idag var Lisa och Ebba här och hälsade på.

Jag har levt som en jäkla eremit och jag skäms när jag tänker på det.
För visst kan man ha mycket att göra och svårt att få tiden att räcka till men om man inte prioriterar vännerna så kan man inte räkna med att de ska stå där och vänta sen heller.

Dagens ris, lusing, trampande på tårna går alltså TILL MIG SJÄLV!!

Note to myself
: Umgås och prioritera vännerna om du vill ha några kvar!!

Nostalgi kollade igenom och hittade några bilder på mig och godingar i mitt liv♥








Kolla vad liten PlutteM var då♥

Nu blir det andra bullar på torpet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0