Bortskämd!!

Jag blir så jäkla bortskämd av människor runt om mig för tillfället.

Imorse när jag kom hem från Jobbet stod denna fina och väntade på mig på bordet med en gullig liten lapp till♥
Från finaste J som skrev att han var så stolt över mig och mitt slit med Ex-arbete, jobb och skola :D


◊Fin◊

Och med posten kom ett tjock kuvert med ett underbart brev i (jag som aldrig får brev blev chockad de luxe)
Jag blev rörd och brevet sitter på anslagstavlan i hallen nu.
Så jag varje dag när jag slänger ett öga till vänster innan jag går hemifrån, kommer jag tänka massa varma tankar om Linus-Ida!!


I fina påsen ligger detta armbandet som jag suktat efter =)
Älskar välgörenhetssmycken!!

Världens finaste-goaste-golligaste-"sweeataste" syster gjorde mig så glad.

En dag ska jag skriva ett inlägg här om henne och vår systerskapet.
Den har verkligen förändrats under ganska kort tid- POSITIVT!!

Skickar en puss och kram från en trött och sliten men varm- inombords Bella


Kommentarer
Postat av: lina

ja vem trodde det för ett par år sen.. ;)

älskar dig!

2011-05-17 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0