Biter ihop

Dålig sömn + huvudvärk + startskottet för lingonveckan + mycket att göra = Sämsta kombon!!!

Har iallafall varit och gjort lite ärende nu.
Blandannat köpt doppresent till Lillan som ska döpas på Söndag.
Storebror i familjen ska också få en present men den hade jag redan köpt ;)

Sen köpte jag såklart en sak till mig själv med av bara farten (skit med, skulle ju inte).
Jag hämtade ut ett paket med.
Och innehållet visar jag sedan för er.

Nu ska det bakas.
Det blir kladdiga chokladmuffins med daim =)

J kommer bli överlycklig när han kommer hem.
Han älskar när jag bakar kakor♥



Armbandet jag har på mig är förresten också från paketet jag hämtade ut idag;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0