Glödande tulpaner och vissling

Lina: Det vill jag med bli så sätt igång själv :P

Igår gick jag o Ellie o pratade och på nåt sätt så började vi prata om vissling och jag sa att jag nästan alltid visslar samma "låt" när jag visslar. Även om jag i o för sej visslar väldans sällan.

Min mormor sa alltid att jag var den värsta visslaren hon hade hört HAHAHA.
Det har nog satt sina spår i att jag sällan visslar.

Nåväl- här har ni låten.

Irriterande att man inte lägga in musikvideor från youtube längre :(

Jag fick den finaste sorten tulpaner av J i förrgår♥



Lyser upp

Kommentarer
Postat av: lina

haha skulle inte tro det va :)

snart ses vi min fina syster!

2011-03-03 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0