Allt these things

Det kan vara den bästa låt som gjorts.
I got soul but I´m not a soldier
Åh den är så skööööön, påå ett "musikigt" sätt alltså :P

Det blir inte många rader till er här för jag har precis packat om skolväskan till jobbväska.
Känns som det var längesen jag var där, över en vecka sen och det är ovanligt länge men ack så välbehövligt med vila.

I helgen kommer Lina, Pappa och Isac och jag längtar som en tok♥
Jag ska pussa och krama på dom och imorgon ska jag boka bort på restaurangen vi ska äta på på Lördag.
Hoppas det finns lediga =)

Nehepp, ger upp hoppet om att hinna ge J en puss innan jag sticker för nu måste jag dra.
Det blir liksom få djupa långa inlägg känner jag.
Och jag saknar lite att få rota i mitt inre efter tankar och funderingar som jag sen plitar ner här.

Men det är väl så, var sak har sin tid och just nu är det en tid där det bara full fokus och ge järnet!!!!!!


blomster/Pflanze05.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0