Mamma helg =)

Ojojoj, det var flera dagar sen sist.
Och mycket har hänt.

I helgen hade jag finfint besök av min kära moder och "systrarna galenskap" =)
Vi tog det mest lugnt, en viss mamma behövde det efter en hektisk vecka bestående av att kånka flyttkartonger och packa upp...

Således blev det 3 filmer, 1 restaurangbesök och shopping =)
En eminent helg enligt mig ;)

Jag mummy och Linus Ida har ett gemensamt intresse: Ut och gå!
Lördagen skulle vi kickstarta med en promenix men vi hann inte långt.
Jag och Lina "tramsade oss" och sprang upp och ner för en backe.
När Lina sprang neråt och satte i vänster foten knakade till och nästa gång ja vände mig- låg hon på marken och kved.

En rejäl stukning :/
Stackarn.
Halta Lotta..

Ja, nu ger jag er lite bilder istället.
Men jag har mer att berätta så titta in senare.

Ossy invigde sitt katträd i helgen. Det har hängt på väggen i 1 år...


2 trötta tjejer ♥


Don´t ask :P


Lina fick ha frysta ärtor på sin fot hehe


2 fina tjejer på restaurang


Andra sidan bordet =)



Girl talk, iaf en av oss är intresserad ;)



En trött fining♥

Kommentarer
Postat av: lina

haha tacka gud för frysta ärtor!!!

2011-06-01 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0