Morsgris

Ojojoj, vad jag saknar min mamma.
Och mina syskon förstås.
Och mammas sambo förstås.
Och pappa. Förstås.
ALLA.

De där 3 dygnen som spenderades där nere förra veckan satte tydligen sina spår.
Har grym hemlängtan.
Tur jag får en skymt av de redan till helgen (mamma jobbar).
Blir en väldig snabbvisit, hoppas kunna åka hem redan på Lördagen.


Julen 2010 (men hur har jag sminkat mig, ser ut som två blåklockor ju...)


In Jönköping för 3 veckor sen :)

Nu måste jag tydligen åka och köpa snus.
Slutade kl 8.30 imorse- for hem men lämnade uppenbarligen snuset kvar på jubbet.
SUCK!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Och mamman längtar efter sina ungar <3

2011-06-17 @ 06:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0