Hysteriskt roligt

Jag skrattar ihjäl mig när jag läser roliga citat.
Och vet ni vad jag tycker är ännu mer kuligt?
Såna där meningar som barn sagt.

Läs detta:

Jag ska bli polis när jag blir stor. Då ska jag slå alla i huvudet med min batong, särskilt sura gamla tanter som skäller på fotboll.
Källa: Henning, 7 år

På mormorar är tuttarna liksom dubbelt synliga. Det är för att de har mjölkat så många familjemedlemmar.
Källa: Heidi 6 år


Jag kanske ska bli bög, för jag tycker inte så mycket om flickor.
Källa:Henning, 7 år

På Sveriges nationaldag släpper de ut kungen från Skansen. Han vinkar till människorna och tycker det är roligt att få se sig omkring.
Källa: Lissi 6 år

För att det ska bli barn måste pappan spruta massvis av baciller in mammans ägg. Ägget är stort som ett gåsägg. Sedan slåss tjejbacillerna med killbacillerna. Och om tjejerna vinner så blir det en flickbaby.
Källa: Julie 6 år

dancing fat kid gif. fat kid dancing gif.

Kommentarer
Postat av: Anki

Fick höra en rolig kommentar igår av en kille på 10 år. Hans mamma sa till honom på skoj "du är ju inte riktigt 100" och han svarade "jo med 118 100 blir jag det" xD

2011-07-08 @ 09:59:44
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Anki

Ja det kan man minst sagt säg. Även om jag vet att de bara menar väl. Har ju strul med min diabetes och min läkare tjatar och är på mig om insulinpump och jag vill inte ha det. Inte förrän jag funderar på barn och det har jag sagt flera ggr. Och nu sa han "Vårt intresse för att du ska ha insulinpump har ökats" ja men det är väl för fan mitt intresse som ska övervägas och inte hans! Och de verkar inte fatta att det är ett stort beslut för mig om jag ha insulinpump eller inte. Jag funderar ju men vill inte ha folk på mig om det. Jobbigt =/

2011-07-08 @ 12:11:05
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Emma

Eller mitt kusinbarn (flicka) 4 år som säger följande till sin dagiskompis (pojke) ; "Tack för att du tycker om mig, men kan du sluta följa efter mig hela tiden??"

2011-07-14 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0