Typ, asså...

Jag har jobbat idag med
Och det var storhelg idag med!
Goa och välbehövliga pengar =)

Idag har varit en bra dag, inte nog med att en pojke på jobbet fick PUT :D
Jag var dessutom uppe tidigt imorse så jag hann både gå en långpromenad och lyfta lite hantlar här hemma innan jag o J åkte för att jaga rätt på en billig mini- pc (gick sådär).
Sen åt jag, pausade lite och gick sen till jobbet ;)
Älskar effektiva dagar !!!

Dessvärre har jag blivit förkyld, eller håller iaf på att bli.
Fast det sjuka är att jag bara är förkyld i ena näsborren!!!
Jo det är sant, det rinner, snuvas och snyts fast bara ur den högra och så har det varit nästan hela dagen.
Hm....
Vet inte om jag ska vara glad över att det bara är ena eller konfunderad?!
:/


Och ja just det: ögonen rinner med... BÅDA!!


Kommentarer
Postat av: Karin

otrivine comp hjälper både mot rinnsnuva och nästäppa :) jag köper INGEN annan när jag är förkyld :)

2011-01-07 @ 20:46:22
URL: http://lilaconverse.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0