Reafynd =)

Igår efter klippning var jag en "snabbis" på stan.
Jag har inte vågat åka in på länge eftersom jag haft lite sådär med pengar och om jag åker in och tittar så hittar jag nåt och då köper jag :P

Så igår riktade jag in mig på 2 affärer: Monki och Gina!

Monki visste jag hade jätterea och det visade sig att hela undervåningen var fylld med kläder under 100-lappen!
Hade kunnat köpa hur mkt som helst men fick hänga tillbaka MASSOR.
En supersöt blus som jag fortfarande sörjer :(

Här är iaf vad jag köpte:





Leggings med gulddetaljer på ben 60 spänn (har kostat 200)


Väska 20:- (har kostat 100) och vadlång kjol 60:- (har kostat 200)

På Gina köpte jag en tröja för 49:- (har kostat 200) men lyckades inte få nån bra bild.


Den är alltså svart med "genomskinliga" sidor och delvis "genomskinliga" ärmar.
Haha, jättefin.
Så jag får nog visa den på nån dag för att ge den rättvisa :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, fina inköp, vilka klipp. Älskade väskan, så fin och vilket kanonpris!

Kram Kram!!

2011-01-25 @ 08:19:50
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0