Come on

Godmorgon världen =)

Idag har jag en helt oplanerad dag framför mig.
Den enda önskningen jag hade för idag var att sova länge och det gick ju alldelles utmärkt.
Tills grannen hund väckte mig vid 10 men det får väl ändå räknas som en bra tid =)

Jag har träningsvärk i armar och axlar idag- GÖTT!!!
Älskar att känna att jag har jobbat med lite muskler och träningsvärken har lyst med sin frånvaro den senaste tiden :P Vill verkligen komma igång med träningen igen, jag saknar att röra på mig och jag känner att även om jag gått ner i vikt så är allting "slappare".
Inte så snyggt!!

Jag ska hinna med en promenad och lite filmtittande med idag =)
J laddade ner massa nya album på min MP3 igår och det är super för det motiverar mig till att röra på fläsket ;)

Rihannas SM är så jäkla bra att träna till, precis när man känner sig slut så skruvar man upp och det skriks
NANANANANA, COME ON ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0