Mammas place

Jag var inte långt ifrån att vända hem mot Jönköping igen idag.
Jag hann inte mer än till Nässjö förrän första tåget var försenat 75 minuter *grrr*
Sjsjsj i ett nötskal!!!

Efter att ha spenderat eftermiddagen med Madde och grabbarna så är jag nu hemma hos mamma.
Myser med hennes kissar och kollar tv :)

Fast jag måste medge att jag saknar HONOM, toffel AB!!

Jag ska iaf försöka njuta av lugnet och imorgon ska jag inte bestämma någonting innan kl 11.
Ska försöka sova läääänge i W säng (känner på mig att jag kommer vakna vid 7)
Kanske kolla lite film och mysa på =D

En bra sak här hos mamma är alla tidningar hon har.
Amelia är inte fy skam :P




Back to TV.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0