Lyckorus =)

Jag går fortfarande runt med ett leende på läpparna efter den bästa Alla hjärtans dag i mitt liv =)
Inte nog med att mannen i mitt liv hade fixat så otroligt fint och gav mig en underbar present utan dessutom så får jag ett efterlängtat mms på lilla tjejen♥

LIFE IS GOOD!!!!


Nu ska jag strax sätta mig in i lite stipendiesökande inför höstens resa med sis.
Men först ska jag visa er vad jag fick av J.
Jag blev så glad och paff att jag var tvungen att rulla upp hakan innan jag kunde säga nåt.
Som jag längtat och trånat efter denna och nu är den äntligen min:


ESCADA- Marine Groove =)

Jag har sniffat och sprayat på den hur många ggr som helst men parfym för 400 är liksom inget man prioriterar när man är student. Speciellt inte när man känner att man inte direkt BEHÖVER den.
Lyx får vänta...

Men min pärla till sambo har uppmärksammat detta och varit inne på Kicks och köpt denna till mig.
Han är så fin♥

Så fort alvedonen har verkat ska jag försöka få i mig nån macka.
Men trots smärta, en läxhög som väntar på mig och lite trötthet så kan jag ju inte vara annat än glad idag.
Så inihelvetesjäkla glad :D


Kommentarer
Postat av: Michelle

visst är det kul när man vet att de verkligen ansträngt sig för en! :) jag har också den parfymen! köper den nya editionen varje sommar! :) älskar den fruktiga doften!

2011-02-15 @ 20:41:12
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0