Feedback

Sista dagen i skolan idag.
På fredagar är vi numera alltid lediga och nästa vecka är det ju sportlov =)
Har jag sagt att jag älskar att gå i skolan *fniss*

Jag o min klasskompis hade ett riktigt givande samtal igår med vår lärare angående lite önskemål som vi hade och det kändes verkligen bra när vi gick därifrån.

Dock kan jag inte låta bli att irritera mig på hur lätt folk har för att kritisera och hålla med men sen när det väl kommer till kritan så går det som ett sus genom rummet och hälften kollar upp i taket och låtsas som ingenting?!
Detta är ju inget nytt utan ett återkommande fenomen på både arbetsplatser och i klasser tror jag.

Hemifrån jag fått med mig min vilja att förändra och att man faktiskt kan ta upp negtaiv kritik också om man bara gör det på rätt sätt.
Försök göra nåt åt problemet eller missnöjet och finn dig inte bara i det!!

Nepp, nu blir det till att hämta ellie, snöigt idag så vi får köra försiktigt!!!

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Michelle

du jag känner så jävla väl igen det där med att folk tycker och tänker mycket och sen när man själv tar steget och yttrar sig, då har plötsligt ingen någon åsikt längre och så står man där själv och ser dum ut..

2011-02-13 @ 09:50:57
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0