Crea diem

Sitter hemma hos mamma och inväntar Farmor.
Hon kommer hit med frallor och jag har precis satt på kaffet =)
Livet  är gött ibland.

Jag gilLar verkligen en sak med att vara här nere nu.
Det är att jag märker att jag har mycket lättare att vara i stunden och inte 3 timmar/ dagar/ veckor/ år framåt.
Man mÅste ju ta till vara på tiden mer här för man vet att det dröjer länge till nästa gång och att det var längesen sist.
Fan jag behöver verkligen bli MYCKET bättre på att vara här och nu!!

Men det skönaste med denna trippen ner hit har nog varit att slippa stressen.
Jag har hunnit träffa både kompisar och familj och ikväll ska jag umgås med Lina (Mellansystern).

Oj, nu kommer dom.

Måste bara visa en bild på mammas lilla kisse, hon med tratten.
Imorse låg hon hos mig i sängen och mös =)


Mellan mina knän♥


Kommentarer
Postat av: Anki

hahaha va söt :)

2011-02-18 @ 11:45:22
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0