Möjs kväll

Igår var både jag och J super effektiva. Fick massor gjort!
Packade, städade, rensade ut, packade, rensade ut, städade, packade st.. ja ni hajjar.
Sjukt tråkigt men skönt när det är gjort, dessutom betydlgit lättare att göra´t när man är 2.

På kvällen belönade vi oss med kräftor och vitt vin.
Och sen gjorde vi det jag gillar bäst.
Satte oss i soffan, slurpade god dricka och pratade.
Pratade, pratade, pratade om både viktigheter och strunt.
Och mös i massor.

Jag älskar såna kvällar, det är mina favoriter framför allt annat.
Halv ett vaknade jag i J:s armar i soffan.
Då pep vi in och la oss i sängen istället♥


kräftor, tomat, sallad, aoli, hemgjord dressing och bröd.

F**king good!


Pappa kräfta och mamma kräfta kuckelurar
"Jihaaaaaaaaaaaaaa..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0