Snurrigt

Dagen som började så bra har sedan varit hur lustig som helst.
Upp och ner, liksom mitt humör och massa lustiga känslor som bubblat upp.
Det har känts som jag fått massor och ingenting gjort :/

Imorgon kickar vardagen igång igen och jag tror det är bra.
Jag orkar/ klarar inte "att bara gå hemma".
Blir dum i huvudet, och vad ännu värre är.
J blir dum i huvudet :D

Ja, ja.
Nog om det.
Har precis sett slutet på Mamma Mia.
Jäklar vad fräsch Meryl Streep är.
Hoppas jag också ser ut så när jag är 62.



Mer troligt att jag ser ut så här:




Kommentarer
Postat av: lina

dags att smeta på anti-rynk krämen i god tid då bellsie!

2011-04-26 @ 10:24:01
Postat av: Anonym

A jag vet, fick ett gratisprov på det för ett tag sen och den är slut nu :P

2011-04-26 @ 14:45:16
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: mamsen

Detta är nog det första riktiga bra kortet du tagit på mig......

2011-05-05 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0