Mammas misstag

En gång när jag var liten- frågade jag min mamma om vad hon tyckte var fint på mig så svarade hon "ditt hår".
Sen dess har jag en kluven relation till mitt hår och sätter oftast upp det istället för att ha det nere.
Det är väl visserligen kul att ha snygg hår men jag hade nog väntat mig ett lite mer personligt svar.
Typ ögon, näsa, ben etc.

Okej, det kanske inte bara är morsans fel att jag emellanåt ogillar mig svall men taggen sitter kvar i hjärtat :P
Jag har många gånger funderat på att "göra en Britney".
Mamma: Snart ser jag ut så här.

Så länge får det bara vara, lockigt ibland, burrigt ibland, uppe ibland, nere ibland...






"Maaaaaaamma"

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men du har ju ett underbart fint hår - tjockt o dessutom lockigt - så det är väl inte konstigt att jag sa det! Du har mycket annat som oxå är jättefint men det var väl det som kom för mig först. Kolla hurdant hår jag har så förstår du vad jag menar..... dummer <3

2011-04-21 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0