Jeans röv

Jag har köpt mina första par jeans idag på ja flera, flera år.
Kanske är 5 år sen jag köpte jeans sist och då köpte jag ALLTID på Lindex för det var den enda affären som hade jeans som gick över både röv och kagge.

Idag köpte jag på MQ och personalen var verkligen tålmodiga och super hjälpsamma.
500 pix, inte farligt.
Kändes verkligen som att vinna ett maraton när jag kunde köpa jeans i vanlig affär som faktiskt satt bra och det var inte ens största storleken.
Jag unnar mig ett "Bra jobbat Bella" =D


Fick inga bra bilder men de som jag tog med andra kameran blev ännu sämre.


Av någon anledning brukar alltid folk fråga hur jeans sitter över röven så då tänkte jag att jag ska min själ bjuda er på en närbild på det.
Men nja, syntes inte så bra :P
Här har ni mina 2 försök iaf




Rubb it in your face MOHAHA

Och en från andra "ännen".
Ser ni skillnad ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så jävla snygg Bella! Beundrar dig och din självdiciplin! Men du vet va dom säger...en skönhet klär i allt!:) Saknar dig! puss o grattis till jeansen!

2011-04-07 @ 17:07:29
Postat av: Emelie

Supersnygga, sitter som en smäck!!!!

Jag vill meeeed köpa nya jeans....sen ;-).

Kram!!!

2011-04-07 @ 17:43:47
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

ja jag ser då minsjäl ingen skillnad på hue o aschle!

2011-04-07 @ 19:09:02
Postat av: Jessica - stryk en cupcake på barnens t-shirt

Haha, underbart inlägg!



Jag har inte heller köpt jeans på länge, hatar att prova 100 (typ) par innan man hittar rätt. Men så berättade en kompis till mig att hon gick till en Levisbutik, där de mätte lite och plockade fram ett par som satt perfekt. Hon behövde alltså bara prova ett par, som en dröm! :-)

2011-04-07 @ 19:52:07
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/
Postat av: mamsen

Dom sitter ju helt perfekt!!!! Du har varit så duktig <3

2011-04-07 @ 19:58:55
Postat av: Bella

Fan vad shyssta och golliga ni är <3.

Förutom du Lina: Ska göra som jag gjorde förr och ge dej en lavett i päran :P

2011-04-07 @ 23:47:17
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0