Gravid?

Svar: Nej.
Jag är bara för snål för o köpa nya byxor efter jag bantat så det leder till att de sitter uppe i armhålshöjd ungefär_





Att jag dessutom har en "kulmage" där nere gör ju att det ser ännu mer ut som jag har en bulle på gräddning men jag lovar att så är inte fallet.
Varenda gång jag påpekar för min mamma att jag inte gillar min nedre kula på magen (som aldrig helt försvunnit trots viktnedgång) så säger hon:

"Ja men den är ärftlig, sån har jag med
. Och morfar med".

Huh?
Min Morfar ser tydligen oxå "preggo" ut?!?
Cooolt!!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag har ingen sådan mage. Jag är bara smaaaaaaal! Ha ha!!! Det är bara du o morfar!

2011-04-21 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0