Det ligger mycket i det..

Jag lyssnar bara på P3 och jag lyssnar bara på radio i bilen.
Summan av kardemumman är att jag sällan inspireras av radion när jag upptäcker ny musik.
Men de på de 7 minuterna det tog att köra till jobbet (jag vet.. men jag skulle träna efter så hade mycket grejer med mig) hann jag höra en "svängig dänga" (tant varning på den).

Om jag lyssnar när du pratar
Inte talar om mig själv
Om jag säger du är vacker
Men att det spelar ingen roll
för skönhet finns inom oss

Om jag ljuger om sånt där
Om jag säger det går bra nu
Men inte talar om mitt jobb
Om jag ger dig mina tårar
Men är stark när du är svag

Vill du ligga med mig då
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då..

Det roliga är att jag kom på mig själv när jag lyssnade på texten att "ja förmodligen vill jag det".
För om sanningen nu ska fram: Så är det sådana egenskaper som utgör den perfekta killen.
Typ..

Men sen såg jag artisten.
Och nej jag är inte speciellt ytlig men "not my kind of boy"
JAG VILL INTE LIGGA MED DIG ÄNDÅ!!!!!


Eric amarillo i glasögon

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack sötis :) vi mår mycket bättre idag!

2011-05-01 @ 20:21:29
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0