Åldersnojja??!!

Denna helgen har varit väldigt lugn.
Nästan lite "vibeterosssom55" helg.
Bara det här: Vi har kollat på SVT 1 både Fredag och Lördag kväll!

Ja, inte för att det är nåt fel på svt, dom har ju som sagt världens bästa dokumentärer men underhållningen på helgen bruakr väl vara inriktad på målgrupp: äldre.
Ajja, skit samma.
Vi gillade det vi såg och det är ju huvudsaken.

Så länge inte rynkor, peruk och stödstrumpor kommer än på ett tag så är jag nöjd :D

Gårdagens program var Familjen Kennedy där Katie Holmes spelar Jackie Kennedy.
Av någon anledning så har jag sen länge haft en förtjusning för Kennedys.
I 9:an skrev jag flera arbete om JFK och framförallt om mordet på honom.
Jag har läst MASSOR om deras tragiska öden och det fascinerar mig med skräckblandad förtjusning hur en familj kan vara så otursförföljd!

216
Kennedy Klanen

Hett tips att titta på gårdagens program om ni som jag är intresserad av historia och livsberättelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0