Ready to go

Redo för praktik.
Gjorde mig lite extra piffig idag när det är Id.
Slut på Ramadan med andra ord.
O min handledare skulle göra god lammgryta ikväll.
Mums.
Toppen o ha en praktik med personal som är duktiga på o laga mat =)
Utländsk mat är toppen tycker jag o jag ÄLSKAR o prova på nya spännande rätter.

Det värsta är att de hela tiden frågar mig om jag kan laga mat.
Hmm.. det kan jag men jag vill inte göra det till kräsna ungdomar som är van att få typ restaurangmat.
Fuck, måste slingra mig ur detta!!



Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina du ♥.

Tack för alla söta kommentarer hos mig, har inte haft tid att kika tillbaks förrän nu, hoppas jag har lite mer tid framöver.

Hoppas helgen är bra.

Stor Kram!!

2010-09-11 @ 18:43:44
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0