Awesome akupunktur

Vill börja med att säga
Anki: Jag ger dig mer än gärna NADA =)

Andra dagen på kursen idag och det var STOR skillnad. Börjar få in tekniken nu ju o lära sig mer exakt var punkterna sitter.
Nu har jag dessutom lärt mig hur jag ska behandla mina föräldrar för deras åkommor i helgen :)
Mamma ska få öronakupunktur för sin armbåge som hon haft mkt problem med och pappa ska få för sin ischias.

Hemorojjder och förstoppning är andra saker ni kan få hjälp för om ni vill ;)

Det är jäkligt intressant o spännande men gud vad slut man är efter en heldag med full fokus och koncentration.
Man vill ju inte missa nåt och suger åt sig all info o det om nåt tar på huvet :/
Därför blev det soffläge nästan direkt efter hemkomst, o jag fick snabbt sällskap:





Nu MÅSTE jag göra läxan till imorgon.
Längtar verkligen till helgen <3


Kommentarer
Postat av: lina

jag vill också få, please please!!! det är ju trots allt jag som fyller år.. ;)

2010-09-15 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0