Det stora i det lilla.

Jag ska vara ärlig.
Jag hade tänkt skriva om vilken pissdag och kväll jag haft. Men så loggar jag in o läser det här:


Postat av: Anki om Ett städat hem

du har en sån rogivande blogg :) småler ibland när jag läser o flinar lite för mig själv :) och min mamma var likadan :)

Nej, det är inte mycket som krävs för att några moln ska skingras på himlen och pigga upp.
Det räcker med några små, små solstrålar..

Såna här dagar ska jag börja med en ny sak.
3 saker som varit bra idag:

*Jag fick va med om en jättespännande grej på praktik (nykomling)
*Världens bästa man och kärlek har gjort ALLT (städat, lagat mat, vikt tvätt osv.) här hemma idag så jag bara kunde slappa hela kvällen
*Gratis grejer kom med posten idag =)

Gratisgrejerna var detta, nötter från exoticsnacks (är medlem)

HEHE, Den ena har vi redan krängt i oss ;)
Cashew salt & vinegar, Giant korn och kanderade nötter, fint som snus (ja nästan iaf).

Jag säger Godnatt med några vackra och tänkvärda ord:

♣Ta vara på ditt liv för nu är det din stund på jorden♣
/Vilhelm Moberg


Kommentarer
Postat av: Anki

åh va glad jag blir att dem orden förgyllde nåns dag och nu förgyllde du min dag :) kram!

2010-10-14 @ 11:35:51
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0