Familje längtan

Hemresa bokad =)
Kan inte vänta tills jag får pussigulla med min älskade familj.
Dena gången åker jag ner för att va med dom.
Ska inte stressa denna gången, ska se till att andas djupa andetag ;)

Dessutom SKA jag träffa farmor o farfar denna gången.
De blir alltid lidandes eftersom dom aldrig "tjatar" om att ja ska komma.
Jag längtar verkligen efter dem.
De, J och mina vänner är mitt allt♥



















Nu ska jag se till att få ännu lite mer gjort innan praktiken drar igång vid 15.
Kikade in på denna bloggen som nu toppar listan på metro.
Ett skämt eller sann?
Känns lite otroligt att en 38-åring skriver på det sättet va?


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Och vi längtar efter dig Snuttefia. Puss puss o älskar dig

2010-10-12 @ 19:16:29
Postat av: mamsen

Läste lite på bloggen du skrev om. Men herregud - både tjock o oskuld vid den åldern. Verkar ha missat en del! Verkar va mer som e fel än bara det.......

2010-10-12 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0