Hur man blir glad

Usch jag känner verkligen hur mitt humör blir allt mer deppigt i takt med att det blir mörkare
(som vanligt med andra ord).
Igår hade jag ångest på kvällen så J fick va vaken och prata med mig ända till midnatt stackarn :(
De flesta männsikor känner sig nog mer nere när det går mot hösten, det blir mörkare, kallar, människor håller sig inne, man längtar bort (eller till våren), får spendera mer tid inomhus eller ta på sig en jävla massa lager.

Och förutom allt detta så tänker man nog mer när det är mörkt o ruggigt.
Usch, det är verkligen drygt!!!

Jag ser detta som ett tecken för att det verkligen är meningen att jag ska bo halva året utomlands :P
Måste se till att bli tillräckligt rik för att kunna göra det ;)

Vad jag iaf kan börja med och som jag faktiskt tycker hjälper hyfsat är att försöka tänka positivt och ha roligt. Men också att ha skojiga saker inplanerade som man kan se fram emot.
Prata med vänner o familj, blogga och "få ur sig det" hjälper med.

Nu ska jag bege mig ut o skrapa bilrutorna, så himla kul ;)
Inte varje dag man får göra det ju.
Positiv, positiv, positiv ;)
Jag blir så glad så jag spricker:



Jajja: Bilderna är från nån inställning på webbkameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0