HM in my heart.

Ibland hittar jag kläder som jag provar men sen är jag för snål för att köpa de.
Vissa av dessa sakerna hänger jag tillbaka och sen tänker jag aldrig mer på de.
Andra kan jag inte släppa.
En sån utsnygg kofta finns på H&M nu.
Nästan samma känsla fick jag av en flanellskjorta jag provade på Cubus i Krstd.
Den sistnämnda är ännu lite bittrare eftersom Cubus faktiskt inte finns här i Jkpg.

Dock har jag märkt att det nu finns så otroligt mycket snygga kläder.
Speciellt på HM
Eller är det kanske lite så att det är roligare att köpa kläder nu när man är 12 kilo lättare?!
Kan nog va en blandning av båda som gjort att jag snöat in på ovanligt många plagg för tillfället.

Här ser ni lite av det:

 
149 kr, HM (men varför har jag inte sett denna i stan?) Redan slut kanske?! Den ska jagas i helgen när mamma o Lina kommer iaf!!

 
Denna koftan har jag varit inne o kollat på MASSA gånger i stan. Känner dock mig lite tveksam till 299:- för en mönstrad kofta som kanske inte kan användas så jättemycket?!
Hmm... tveksamt om jag ändå kan motstå!
 
J hade varit så het i denna ;)
149:- HM igen =)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hm is the shiiiet! aah vad vi ska ha det mys i helgen. jag längtar.

2010-10-27 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0