Framtiden ligger för oss

Klockan är halv 3, sitter o äter ett äpple o ska nu bege mig mot praktiken.
Har ägnat dagen åt att tvätta, renbädda, diska o sitta o kolla "projekt inför framtiden".
Finns så mycket spännande som lockar o som jag ska söka mot våren.
"Vår bästa tid är nu" och så är det, men det är inte fel att planera så att min bästa tid blir lite längre =)
My life is awesome ;)

Nu ska jag ringa sis på väg till praktiken.

Tvivlar på att vi hörs mer idag bloggen.

Puss


Här och nu!


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej nu är dom inte lika alls enligt mig. Nellie har sin pappas ögon och dom dominerar hela hennes ansikte. Dock är Maja lik Nellie när hon va någon vecka gammal bara :) Kramisar

2010-10-12 @ 10:46:13
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0