Drömmer mig långt bort.

Åh nu har jag hittat en drömresa till bra pris och det rycker i fingrarna på mig.
Jag vill bara beställa.
Fattar inte varför jag inte kan låta bli o gå in o kolla på det.
Det går inte, det är ett måste, ett tvång, en hobby, en passion♥
Jag önskar så jäkla mycket att jag haft pengar till både en resa till våren med min kära sambo och kunat spara till nästa.

Denna resan jag hittat nu är verkligen super, vilken upplevelse det hade varit och jag vet att det hade varit en resa för oss båda. Helst hade jag velat dra med syrran med. Hoppas hon träffar en karl snart så vi kan resa alla 4. Det är lätt att nån känner sig utanför när man bara är 3.


Detta hade varit en del av resan ;)

Annars finns det bara 2 jag kan tänka mig att åka själv med.
Den ena är J såklart och den andra är just Lina.
De känner mig utan och innan och med dom kan jag vara mig själv♥


Kommentarer
Postat av: lina

åååh, när drar vi?? jag vill jag vill jag vill.

sötnöt!

2010-10-26 @ 16:36:26
Postat av: Bella

Hahaha, jag vill med =D Hittade biljett och husbil för under 20 000:- Vegas baby ;)

2010-10-26 @ 17:15:34
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0