Shopping

Ja, som ni kunde läsa igår så var jag alltså ledig från skolan idag.
Jag spenderade ju natten på jobbet och fast jag var sååå trött när jag kom hem valde jag att istället för att lägga mig, ta en dusch och på med paltorna igen.
Sen spenderas dagen på både A6 och i stan.

Jag har äntligen fått lite juklappar handlade.
6 stycken närmare bestämt =)
Måste skriva upp vad jag handlat nu och till vem så jag inte handlar dubbelt eller glömmer nån ;)

Jag tycker det är roligt att hadla julklappar men det är inte fullt så kul att se pengarna rulla från kontot.
Det får bli lite snåla klappar i år.
Har inte råd att lägga så mycket pengar.

Det är ju tanken som räknas =)
Right ;P


Kommentarer
Postat av: Anki

Absolut det är tanken som räknas :)

2010-12-01 @ 09:03:19
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0