Ny stajl :)

Jag kom på att jag glömt visa min nya hårfärg för er.
Det är bara en toning men jag funderar på att verkligen färga det "på riktigt".
Tycker det är rätt skönt att vara lite mörkare på hösten och sen min naturliga solblekta hårfärg på Våren/ Sommaren.

Å andra sidan åker vi ju (förhoppningsvis) till solen den 28:e Januari.
Temperaturen i Egypten låg då runt 25 grader =)
Vi får se hur jag gör.

Här har ni iaf en bild från alldelles nyss.
Såg till att få håret i fokus eftersom ögonen är trötta och ansiktet osminkat ;)



Nu ska jag skumma igenom min praktikrapport.
Har redovisning idag på minst 45 minuter och detta har jag varit nervös/ rädd för sen jag började på BP.
Man redovisar både för sin klass och för ettorna i BP.
Jag har dock hört att det är bra att utmana sina fobier/ rädslor så jag ser det som ett sätt att utvecklas =)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag är mer skraj för eximinationsarbetet :S förlåt att jag inte såg att du hade färgat ditt hår, känner mig dum! själv ska jag nog försöka färga det rött i helgen, fast inte knallrött som ellie hade det :)

2010-11-23 @ 18:57:14
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0