Fina ord om mig

Nu gör jag vid mig för min sista dag på Praktiken.
Det känns sorgligt men ändå okej.
Jag hoppas ju får komma tillbaka MÅNGA gånger och jobba extra.

Ska åka o köpa tårta och en fin blomma nu.
Kommer verkligen sakna alla mina fina killar där.

Igår pratade min handledare jättefint till killarna om hur de ska se upp till mig som ung tjej och praktikant.
Att jag kämpar, går i skolan, sliter för att göra ett bra intryck på min praktik och hur det sedan kan leda till jobb.
Mycket fint och tänkvärt och jag höjde på näsan litegrann.
För så är det ju, jag har gett 100% på mina praktiker för o kunna få bra omdömen, eventuellt extraknäck och bra referenser i framtiden.
Ingenting är gratis här i livet men en del saker ger faktiskt belöning i form av olika saker.
Då blir allt så mycket mer värt det .

Tillåter mig själv att vara stolt över mig själv idag, det är jag värd♥




Nyduschad, därav slicket ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra kämpat !! <3

2010-11-05 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0