Ännu en kärleksfull helg!

Superdålig update här, jag vet =)
Har man fullt upp i veckorna så vill man njuta till fullo av helgen.

Denna helgen har verkligen varit fylld av kärlek och mys med världens bästa sambo.
I Fredags lagade jag god mat= fläskfilé i en såsav grädde, creme bonjour & köttbuljong.
Till det var det underbart god sallad med mozarella ost & tomater
.
Sen blev det kram o gulligull i soffan framför "Bröllopsfotografen" som jag tyckte var urkass men J tyckte den var Ok?!?!?!
Igår morse bjöd jag min älskling på en supergod frukost. Nästan som en hotellfrukost!
Vi äter lite GI hemma nu, eller framförallt jag eftersom viktväktarna som jag försökt med så länge nu typ stått still. Här är frullen:

Min tallrik: 2 stekta ägg, sallad, ½ avokado, skinka med lite creme bonjour i & lite mango <3<3<3


J:s tallrik samma som min men utan sallad och med ost på äggen+ en smörgås till <3<3<3


Så mysigt och gott och alldelles, alldelles underbart :P

På kvällen lagade J mat till oss och sen hade han ställt ett kuvert vid mitt glas som jag skulle öppna efter maten. I där var det en gåta eller en ledtråd var nästa lapp var o så fortsatte det i typ 7 lappar. Sista gåtan så stod det i slutet "Detta något flyttar sig med jämna och ojämna mellanrum"
HAHAHA, det tog ett tag innan jag fattade men sen flög jag fram till honom o rotade i hans byxficka o där låg ett underbart fint halsband. Och sen fick jag ett kärleksbrev. Min gosing<3<3
ÄLSKAR DIG J!


Nu har sweetien nyss kommit upp, jag var uppe tidigt och var på Maxi o köpte GI-baguetter. Mums.
Frulle nästa!


Kommentarer
Postat av: Anki

haha ser ut som om ni dricker ur varsitt mjölkpaket :)

2010-03-28 @ 14:51:13
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0