Upponer- vänd Lördag =)

Tanken var att efter praktiken idag (8-15) så skulle jag ut o ta en drink med Fröken Eva men efter molande huvudvärk hela dagen och lite illamående+ dåligt med pengar så slutade kvällen med pluggande här framför burken istället =)
Kanske inte den roligaste Lördagen men jag är faktikst stolt som en tupp att jag nobbar en utekväll, nobbar att nalla ett par hundra och umgås i glada vänner lag för att sitta med skolarbete EN LÖRDAGKVÄLL.


Hade någon sagt det till mig för några år sen så hade jag skrattat dom rakt upp i ansiktet.
Är det så att man börjar bli vuxen på riktigt nu?! Eller ja, jag ÄR ju faktikst vuxen, 23 får man väl kalla vuxen ha,ha.
Det roliga var att J sa innan att han inte hade något sug alls efter att gå ut för att han tyckte det var TRÅKIGT så den där "vuxenheten" har kommit till fler än bara mig.
Här hemma är det så mycket prat om framtiden och pluggande, jobb, familj och allt annat som hör till.
Det är härligt, härligt att planera för framtiden med en man man älskar och ser ljus och lycka med.


Jag gjorde mig ändå lite lördagsfin innan jag skjutsade killen till en kompis. Vilken tjej gillar inte att göra sig HOT för sin älskling ;)


Lördagsfin i min nya ögonskugga som jag beställt av mamsen<3
Skulle behövt lite foundation men det orkade jag inte ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Det var föräldern i dig.. eller så var det den vuxne i dig.. blir förvirrad av detta :S

2010-03-21 @ 20:52:50
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0