Tröttaste lusen!

Trött som jag vet inte vad idag.
Hela kvällen har jag känt att jag skulle kunna somna ståendes på plats.
Ögonlocken är tunga, tunga!


Blir inte mycket mer bloggande än så här idag, måste duscha.
Måste. släpa. mig. till. badrummet.


Imrogon lovade jag att vara med på innebandy match på praktiken. Fan va jag ångrar mig.
Bara en av dom som jag träffat innan.
Jag och 5 killar ska spela.
Buhääääääääääää, ÅNGEST.
Varför kan jag aldrig säga nej!!!!


Ska både duscha och slå mig själv!


Förresten:

Tog en bild på min urgoda frukost imorse men glömde lägga upp det så ni får den nu.
Gjorde en super duper "Knullamunnen" smoothie med hallon. blåbär, lite lättfil och lättmjölk. Mums!!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi

Lycka till på innebandyn.

ja du, det där med bloggen har nog berott på vilken webbläsare man har men hoppas det ska vara löst nu...

Ja, liiite fin kan man ju försöka vara ändå, piggar ju upp lite om inget annat ;-).

KRAM!

2010-03-09 @ 22:25:51
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Inget vackert ord på den drinken!!!!!

2010-03-10 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0