Oviss spänning.

Igår blev en dag som var full med grjejer att göra så någon tid över för bloggen fanns inte =)
Nu sitter jag o ska snart bege mig mot praktiken. Idag ska jag vara på ett annat ställe.
En verksamhet där man målar och gör konst vad jag förstått det som.


Just nu händer det så mycket i mitt liv med skola, praktik, älsklingen som snart ska välja in.
Framtiden ser ljus men oviss ut.
Samtidigt är det spännande. Att inte riktigt veta hur det kommer se ut om 6-7 månader.
Det gäller ju att våga satsa för att vinna, right.


Hoppas verkligen hinna med lite träning i e.m.
Så skönt att rensa tankarna medans man ger järnet på gymmet =)


Snart är vi där igen- vår, sommar. Längtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0