En blommig dag!

Har just nu 3 vackra buktter tulpaner i mitt hem.
Åh blir man glad eller glad av att ha så fint runt sig =)
Och "tullisar" med som är mina favoritblommor.
Och den absolut finaste sorten fick min älskling av mig imorse: Papegojtulpaner <3<3<3<3




Papegojtulpaner i en helt underbar vas från Indiska.


Rosa fina fick jag 2 buketter av Johanna & Cristoffer.
LUCKY ME <3


Så här ser det ut i soffan just nu, 2 lathundar kompanjerar och i bakgrunden syns den andra fina buketten.
Att lite blommor kan göra en människa så löjligt glad ;) Well, det var ju det där med att se det stora i det lilla.
Bra jobbat där Bella!!!



Nu blir det bingen, imorrn är det praktik igen!

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Tack söta du :]

Tulpaner är underbart och dom kan verkligen liva upp.

Hoppas du har en bra dag på praktiken, kram.

2010-03-22 @ 08:51:54
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0