Wake me up!

Fick kanske världens bästa uppvaknande idag?!
Ida ringde o tjabbade lite inför morgondagen, mys!

För en stund så glömde jag allt skit som hänt igår men sen hann verkligheten ikapp mig.
Jag får verkligen ont i magen när något inte går bra för min familj.
Det är definitivt snäppet värre än när något inte går bra för mej själv.

Den värsta känslan som finns i världen är dessutom när du ser att någon mår dålig eller blir orättvist behandlad och du kan inte göra ett skit åt det.
Känslan av total maktlöshet är det absolut värsta jag vet!!


Idag ska jag iaf åka ner mot la familia och jag skulle verkligen behöva packa färdigt men istället sitter jag ju här och lyssnar på min nya favvo.
Har börjat få upp ögonen ordentligt för Leonard Cohen.
Hans mörka mysiga röst har en lugnande effekt på mig.
Detta är senaste favoriten:

        
I bite my lip.
I buy what I’m told:
From the latest hit,
To the wisdom of old.
But I’m always alone.
And my heart is like ice.
And it’s crowded and cold
In My Secret Life.


Nu måste jag packa. Här kommer bild på busvovven igår, det var inte helt enkelt att få till eftersom han inte är still många sekunder ;)

Menno är en Jack Russel valp.


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Denna helg kommer jag att ha temahelg baby på min blogg. Jag kommer att ha riktigt många tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa babysaker, och komma med tips, rabatter... Jag kommer även ha en "fråga experten spalt" där ni kan ställa frågor till en läkare och babysimexpert. Besök gärna min blogg nu under temahelgen! =) Kram, Diana

2010-06-03 @ 18:41:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0