Min skräck har blivit verklighet.

Jag skrattade o retade alltid min farmor när jag bodde där.
Varje morgon från vår till höst gick hon upp lite tidigare än hon behövde för att hinna med att gå en runda i trädgården o se alla nyutslagna blommor som kommit under natten innan hon åkte till jobbet.
På kvällen sen tog hon samma runda innan hon kröp i säng =)
Har garvat många gånger åt henne när hon gjorde sina trädgårdsrundor.
Tantvarning på hög nivå!

Men nu till min fasanfulla upptäckt: JAG HAR BLIVIT LIKADAN!!

Jag o J planterade ju som jag berättat lite för för ett tag sen.
J:s gick det ju inte så bra med och jag trodde det var ute med mina vaxbönor med men så i förrgår hände det.
Jag kom hem från Skåne, gick ut på ballisen och då ser jag att det kommit upp små gröna skott.
Jag skrek i högan sky så J trodde nog jag hade slagit mig.
-"Ahhhhhhhhhhh, dom har kommit, dom är här"

Hmmm...

Nu springer jag ut där i tid och otid och kollar om de växer och att dom inte är torra och hur dom ser ut.
Tills jag fick insikten imore att jag håller på att bli som Farmor.
Observera då att hon är 43 år äldre än mig!!!


Herregud, det är ute med mig.
Ett liv önskas snarast!!


Dåliga mobilbilder på källan till min glädje:




Har ringat in skotten men inser att man ser ju kanppt ett skit ändå.

2 "krukor" planterade jag de i o konstigt nog växer de bättre i den lilla än den stora.


Kommentarer
Postat av: lina

haha du är ju för gullig du.. tant bella!

2010-06-08 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0