Närmare till himlen från Skåne?!

Jag tar så mycket kort har jag insett att jag vet inte var jag ska göra av alla.
Det funkar liksom inte ens att framkalla alla bra för tar man mycket kort så blir det kanske även en hel del som blir bra och sen bara ligger dom här på datorn i en jävla massa mappar.
Dubbelsuck..

Har tillräckligt mycket att fundera över ändå så inte borde jag bry mitt huvud med såna "onödiga" saker just nu iaf.
Idag skippade jag ju High Chapparal och här hemma förbereds det ju för fullt för flytt så det finns att hitta på.
Jag har dragit på detta länge men nu måste det göras: Sortera mina papper!
Jag är expert på att spara en masa papper numera.
För några år sen ar jag tvärtom. Jag slängde allt, nyss betalda räkningar, obetalda räkningar, kontrakt, avtal osv.
Inte med avsikt förstås men man kan väl säga att det orsakade en del problem :/
Så nu sparar jag på allt istället ifall det kan vara bra att ha.
Inte mycket bättre!


Tur jag har fått ladda krafterna i helgen då med massa familjemys.
Har hunnit med att träffa i princip alla utom Ania.
Kvalitetstid/ ensamtid dessutom med båda systrarna och med mamma <3

På torsdagen kollade jag o Lina på film o käkade sushi hemma hos henne.
På fredagen var det doktor inbokad och sen hämtning av smulan och glasskäkande med henne på stan, på kvällen avr det klassträff med gamla gymnasieklassen.
På Lördag var det bio med mamma och på Söndagen grillning hos pappsen o fika hos farmor.

Ni ser själva, det går minst sagt i ett när man är nere =)


Lilla W fick en ny klänning av mej i namnsdags present. Visst ser hon ut som en prinsessa <3

 
Glasstund på Lilla Torg.

   
Klassträff ( lägger bara ut dom som jag vet läser här).

   
Beachhäng i Åhus, när jag skolle gå hem kom ett brudfölje, därav sista bilden.


Bara ben, Underbart.


Får inte nog av "jag kör bil SJÄLV" bilder. Älskar dig mitt körkort :P

 
Mamma gjorde fin fläta i mitt hår inför bion, kände mig liten igen =)


Världens finaste mamma med sina matlådor hon fick i morsdagspresent :P

Hos pappa får man passa på o sola i trädgården.

 



Pappas fina hus från baksidan med det suveräna uterummet som används flitigt.


Inser nu vilket underbart väder det varit i helgen, nu är det grått o trist utanför fönstret. Har regnat.
Men jag hatar "gnäll på vädret snack" så jag tänker att det är tur vi har både ock, då njuter man desto mer av det fina vädret sen!

Nu måste jag ta tag i dagen.



Kommentarer
Postat av: sofie

Härligt med en helg hos familjen och underbart väder har vi haft ja, måste med ta mig till Åhus någon dag=)



hoppas du har en fin Måndag!

2010-06-07 @ 11:54:34
URL: http://frusofie.se
Postat av: Anki

Låter som en super helg :) Jag hoppade oxå high chaparall, tyckte med det lät konstigt och åka dit när vi är så gamla, hade varit bättre med nåt annat. Så jag sparar den tiden på och städa rummet här i värnamo :) Kram!

2010-06-07 @ 13:11:23
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0