Spara på ditt studielån =)

Inlägget med hur jag förändrat min ekonomi och hur jag sparar pengar var poppis.
Kanske ska fortsätta ge små tips.
Satt lite i fällan igår då jag kom på att vi skulle läsa en bok över sommarlovet.
Lärarens befallning.

Innan jämförde jag alltid bokus, adlibirs o spanade en snabbis på blocket eller tradera ( där de tyvärr oftast inte finns).
Nu har jag utvecklat det något :P
Lycknis är ju alla studenters favvo sida och det bästa med de är att de också har begagnade böcker =)
Så ordinarie pris på boken var ungefär 230 kr för boken, nu fick jag den för 80 spänn.
Andra tips på begagnade kurslitteratur är:


Kurslitteratur.se
och
Stubok

Jag har köpt från alla 3 själv.
Varför lägga ut flera hundra på en bok du förmodligen bara kommer använda nån månad och som inte helt osannolikt inte är den roligaste och bästa du läst?!
*Klirr klirr* i kassan

Nu slutar vi snacka pengar och snackar musik som man blir sådär "påjättejävlabrahumör" av =)


Skulle jag bara få lysna på en musikstil hela livet så skulle det bli reggae =)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag skulle helt klart använda sidan http://begagnadeskolbocker.se Hyfsat mer modern om man säger så!!

2011-08-18 @ 20:57:29
URL: http://begagnadeskolbocker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0