Sommarlovet är här =)

Ha, ha. Jag var så exalterad att få visa min skolavslutnings outfit att jag fick ringa J o fråga hur självutlösaren fungerar.
Jag testade den medan han var i luren


Fick ju ingen ny klänning detta året så jag fick ta vad som fanns i garderoben :P
Skämt åsido så tyckte jag denna tunika som knappt är använd passade jättebra på skolavslutningen.
Ljus och fin, allt annat än vädret med andra ord :/




Denna fina väskan köpte jag i Indien o jag tycker den är helt underbar. Kostade typ inget och köptes på stranden av en försäljare mest för att få henne nöjd.
Mycket bra gjort Bella.


Ossy ville va med i bakgrunden =)

Nu ska jag gå o kolla mina bönor på balkongen (haha) och sen sätta på lite kaffe och kanske unna mig lite av min hemgjorda glass om jag gjorde på Kesella Jordgubb.

Ska berätta sen om vad som gjorde mig glad när jag kom hem innan =)

Kram så länge från en som nyss fått sommarlov hi,hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0