Midsommar och oväntat besök.


Jag på ballisen igår innan vi åkte.


Nu ser jag att vi matchade varandra i randigt <3


The grillmaster


Ett leende tack ;)

Vi skippade ju sillen o nypotatisen och körde på grillat istället.
När grillningen var halvfärdig händer det som inte fick hända.
Grillen gick sönder!!
Som tur var hade vi köpt fläskfile så J fick ta fram stekjärnet :P
Det gick ju bra men lagom retligt när det inte ens var våran grill utan J:s föräldrars som inte ens va hemma..


"Stekelistek"


Roligt att äta majskolvar som fastnar i tänderna :P

Imorse jobbade ju jag 7.30 till 13.00.
Vid 10.30 ringer min telefon och det är mamma:

Mamma- Vad ska ni göra idag.
Jag- Nej inget, jag ska jobba till 13 sen har vi inget planerat.
Mamma- Vill ni ha besök
Jag- Av vem?!
Mamma- Av oss, vi saknar dig och vill komma upp o stanna tills imorgon.

Haha, självklart ville jag det. Mamma var "Bella-sugen" sa hon så hon o Peter o Wilma skulle köra upp.
Misstänker att det har lite med nya lägenheten med att göra som hon så gärna velat se ;)
Dom är nog här om nån timme =)
Ingen blev gladare än jag.
Man är inte van vid spontanbesök av familjen när man bor 23 mil hemifrån =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0