Lugnet efter stormen.

Igår kom ju mamma o company på besök o sen vid lunch idag kom pappa.
Åh, mina känslor och mina drömmar säger ibland två olika saker.
Jag älskar ju att ha familjen nära.
Men att flytta dit igen, nja.
Jag tycker samtidigt det är välgt skönt med distansen till K-stad.
Well, vi får se.

Efter helgen där det gått i ett och man umgåtts med så många så blev det nu helt plötsligt väldigt lugnt och tyst.
Känns lite tomt och jag vet inte vad jag ska göra.
Att sitta här inne känns iaf totally wasted när vädret utanför är bästa på hela sommaren.
J är tråkig och har gått o lagt sig.
Suck..

Tog några bilder på staden i morgonskrud igår morse när jag jobbade:


fina sofiakyrkan på väster.


Stan var tyst o stillsam, alla var väl bakis ;)


Också jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0