Låt dig inspireras av mamma.

I helgen skrev jag om min mammas öga för fräcka detaljer.
Här är ett smakprov på henne "lilla, trånga, fullt med saker men mysigt lägenhet"

Lilla smulans rum:

MYCKET grejer =)
                   
bilder på garderoben        söt hylla med ängelbelysning   väggen ovanför sängen


Master bedroom:

Mamma har en skitcool grej ovanför sängen som hon köpte på kolmården.
Nästan som ett gigantiskt vindspel!

Restaurangen:

Gamla, höga luckor med charm. Häftigt med olika stolar.


snygg vit hylla med fina koppar hängande.

Lounge:



Observera den fina trälådan från "sockerfabriken" med blommor i.

Tycker mamma är ett praktexempel på att det går att få fint och mysigt med små medel och små pengar ;)
Fast det är ett "hopplock" och en salig blandning av olika grejer blir det ändå jättemysigt ihop.
Älskar dessutom hennes spetsgardiner som hon har i nästan alla fönster.



Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken myslägenhet :) Gillade den där grejen hon har hängande över sängen, och olika stolar, mysigt =) Påminner om min farmors gamla lägenhet =)

2010-06-08 @ 21:26:12
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: mamsen

Fanken vad saker jag har överallt!!!! Tänker inte så mycket på det när man går här.....

Jag blev väldigt glad för att du skrivit så fint.

Och jag vill bara säga: jag ÄLSKAR grejen över sängen. Kostade egentligen för mycket för min börs men var bara tvungen att ha den.

2010-06-10 @ 20:51:29
Postat av: Bella

Ja, men du har jättefint. Det kommer jag ihåg med köpinge med. Fast det var lite av ett ruckel vi bodde i så sa alltid kompisarna "Ni har det så mysigt här".

Kanske borde satsa på inredning mamma, med tofsar och grejer ;)

2010-06-11 @ 09:58:47
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0