Katt i vagn

Min mamma är en hejjare när det gäller att ha mysigt i sitt hem.
När jag var lite och vi hade hus i Köpinge så sa alltid min kompisar att de ville vara hos mig för där var så mysigt =)
Hon är grym när det gäller att hitta billigt "skräp" saker och göra om de till snygga detaljer i hemmet.
tog massa kort nu i hennes lägenhet men eftersom jag inte har kamerasladden med mig (förutsatte att jag kunde använda mojans eftersom vi har samma märke. men nej) så får ni vänta o kika på de tills jag kommer hem.

Mammas katt Lille fotade jag dock med mobilen innan. Hon har sin favvoplats i Wilmas dockvagn där hon brukar sussa. Ser ganska roligt ut eftersom hon inte är den lilla katten direkt =)




Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Har temahelg baby just nu på bloggen, tror du skulle gilla det, kika gärna in! :)

2010-06-04 @ 20:05:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0